در حال مشاهده مقاله برندسازی لاهیجان به عنوان یک شهر توریستی از طریق گردشگری مجازی
برگشت به ابتدای صفحه
مقاله برندسازی لاهیجان به عنوان یک شهر توریستی از طریق گردشگری مجازی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

مقاله دکتر روشن بابائی همتی  تحت عنوان « برند سازی چشم اندازهای گردشگری شهر لاهیجان با بهره گیری از گردشگری مجازی » در کنگره تخصصی مدیریت شهرداری و شوراها که در استان گیلان برگزار خواهد شد ، پذیرش نهایی گرفت.

این مقاله در روز برگزاری کنگره سخنرانی خواهد شد اطلاعات بیشتر در این خصوص در روزهای آتی برروی سایت قرار خواهد گرفت.

 

این مقاله باهدف برندسازی لاهیجان به عنوان یک شهر توریستی از طریق گردشگری مجازی ارائه می گردد.

 

cmc2014

 

CMC 2014، دکتر روشن بابایی همتی، کنگره تخصصی مدیریت شهرداری و سمینار توسعه ایران، کنگره تخصصی مدیریت شهرداری و شوراها، کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهر،